texnomart

TEXNOMART tovarlarini qaytarish

TEXNOMART tovarlarini qaytarish
Mahsulotni qaytarish
Agar biron-bir sababga ko'ra siz sotib olingan tovarni rad etishga qaror qilsangiz, buni O'zbekiston Respublikasining 26.04.1996 yildagi 221-sonli "Iste'molchilar huquqlarini himoya qilish to'g'risida" gi Qonuniga muvofiq amalga oshirishingiz mumkin.
Qaytish jarayonining qisqacha tavsifi:
  • Biz bilan telefon orqali bog'laning, shartnoma raqami va sanasini, shuningdek, tovarni qaytarish sababini ma'lum qiling.
  • So'rovga ko`ra tovarning holati bo'yicha bizga fotosuratini yuboring.
  • Biz sizga kuryer yuboramiz (tovarni almashtirish / qaytarish uchun).
  • Agar tovar qaytarilsa, biz pulni qaytarib beramiz.
Tovarlarni qaytarish quyidagi shartlar asosida mumkin:
  • Agar ko'rsatilgan mahsulotdan faqat uni sotib olgan mijoz foydalanishi mumkin bo'lsa, mijoz individual ravishda belgilangan xususiyatlarga ega bo'lgan mahsulotni rad etishga haqli emas.
  • Mijoz “Sifatli tovar”dan voz kechgan taqdirda, tegishli do‘kon xodimlari iste’molchi tomonidan chek bo‘yicha to‘langan pul summasini, Iste'molchi tegishli talabdagi hujjatlarni taqdim etgan kundan boshlab 10 kun ichida kechiktirmay unga qaytarishlari shart.
Sifatsiz tovarni qaytarish:
  • Noto'g'ri sifatga ega bo'lgan mahsulot - bu muhim kamchilik ( nuqsonlar mavjudligi bilan) tufayli o'zining funktsional sifatlarini ta'minlay olmaydigan mahsulot.
  • Sifatsiz tovar sotilgan xaridor,agar bu sotuvchi tomonidan kelishilmagan bo'lsa, tovar sotib olingan kundan boshlab 10 kun ichida u o'z xohishiga ko'ra quyidagi talablardan birini e'lon qilishga haqli:
    • Sotib olish narxini mutanosib ravishda pasaytirish;
    • Mahsulot nuqsonlarini bepul bartaraf etish yoki ularni tuzatish xarajatlarini xaridor yoki uchinchi shaxs tomonidan qoplash;
    • Shunga o`hshash brend ( modeli, ta`rifi) dagi tovarlarni almashtirish yoki boshqa brend ( modeli, ta`rifi) ning huddi shu turdagi mahsulotini sotib olish narxini qayta hisoblash bilan almashtirilishi mumkin.
    • Iste'molchi shartnomani bajarishni rad etishga va tovar uchun to'langan summani qaytarishni talab qilishga haqli.
Agar kompaniya aniqlangan jiddiy nuqson tovardan noto'g'ri foydalanish natijasida yuzaga kelgan deb hisoblasa, tovarni almashtirish yoki qaytarishni rad etishga haqli.
Sifat yoki nuqsonlarning sabablari bo'yicha kelishmovchiliklar yuzaga kelgan taqdirda, kompaniya o'z mablag'lari hisobidan mustaqil ekspertiza o'tkazishga haqli. Xaridor ekspertizada ishtirok etishi va uning qarori ustidan Mirzo Ulug‘bek tumanlararo sudiga shikoyat qilishi mumkin
Agar ekspertiza natijasida tovarlarning kamchiliklari xaridorning aybi bilan yuzaga kelganligi aniqlansa, xaridor kompaniyaga ekspertiza xarajatlarini, shuningdek, tovarlarni tashish va saqlash uchun uni amalga oshirish bilan bog'liq xarajatlarini qoplashga majburdir.
chat-open