texnomart

TEXNOMART tovarlarini qaytarish

TEXNOMART tovarlarini qaytarish
Mahsulotni qaytarish
Agar biron-bir sababga ko'ra siz sotib olingan tovarni rad etishga qaror qilsangiz, buni O'zbekiston Respublikasining 26.04.1996 yildagi 221-sonli "Iste'molchilar huquqlarini himoya qilish to'g'risida" gi Qonuniga muvofiq amalga oshirishingiz mumkin.
Qaytish jarayonining qisqacha tavsifi:
  • Biz bilan telefon orqali bog'laning, shartnoma raqami va sanasini, shuningdek, tovarni qaytarish sababini ma'lum qiling.
  • So'rovga ko`ra tovarning holati bo'yicha bizga fotosuratini yuboring.
  • Biz sizga kuryer yuboramiz (tovarni almashtirish / qaytarish uchun).
  • Agar tovar qaytarilsa, biz pulni qaytarib beramiz.
Tovarlarni qaytarish quyidagi shartlar asosida mumkin:
  • Agarda Tovar faqatgina xaridor tomonidan foydalanilgan bo’lsa, shaxsiy belgilangan hususiyatlarga ega bo’lsa, Xaridor tovarni qaytarishga haqli emas degan shartlar mavjud emas.
  • Xaridor maqbul sifatli nooziq-ovqat tovarini xarid qilgan kunidan e’tiboran 10 (o‘n) kun ichida ushbu tovarni qaytarish huquqiga ega, agar tovardan foydalanilinmagan bo’lsa, u shikastlanmagan va qadog‘i bilan qaytarilayotgan bo‘lsa, uning iste’mol xususiyatlari saqlangan va ushbu sotuvchidan sotib olganligini tasdiqlovchi asoslar mavjud bo‘lsa.
  • Xarid qilingan tovar O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2003-yil 13-fevraldagi qaroridagi №1-ilovaga muvofiq Almashtirilmaydigan va qaytarilmaydigan tovarlar ro’yxatiga kiritilmagan bo’lsa.
  • Agar Xaridor tegishli sifatli tovarni qaytarmoqchi bo’lsa, u holda tegishli do'kon xodimlari Xaridor ushbu talabni taqdim etgan kundan boshlab 10 (o'n) kundan kechiktirmay iste'molchi cheki bo'yicha to'langan pul summasini qaytarishlari kerak.
Zarur sifatga ega tovarlarni qaytarish quyidagi shartlarga rioya qilgan holda mavjud:
  • Zarur sifatga ega bo’lmagan mahsulot - bu sezilarli kamchilik (yaroqsizlik yoki nuqsonlar mavjudligi bilan) tufayli o'zining funktsional xususiyatlarini ta'minlay olmaydigan mahsulot;
  • Xaridor shaxsan o’zi, tegishli tovar sotib olingan do'konga kassa kvitansiyasi, shartnoma, xizmat ko'rsatish markazidan tovarning  zavod nuqsonini tasdiqlovchi, ta’mirlashga layoqatsizligi to'g'risidagi dalolatnoma (nuqson dalolatnomasi) kabi hujjatlarning asl nusxasini taqdim etishi kerak. 
  • Zarur sifatga ega bo’lmagan mahsulot sotilgan Xaridor, kafolat muddati yoki tovarning yaroqlilik muddati davomida, Sotuvchi bilan kelisholmagan bo’lsa, u holda Xaridor quyidagilarni talab qilishga haqli
    • Tovarlardagi kamchiliklarni tekin bartaraf etish yoki xaridor yoki uchinchi shaxs tomonidan ularni tuzatish xarajatlarini qoplash
Kompaniya, agar aniqlangan kamchilik tovarning noto'g'ri ishlatilganligi oqibatida yuzaga kelgan deb hisoblasa, tovarni almashtirish yoki qaytarishni rad etishga haqli. 
Sifat yoki kamchiliklar sabablari bo'yicha kelishmovchiliklar yuzaga kelgan taqdirda, kompaniya o'z mablag'lari hisobidan mustaqil ekspertiza o'tkazish huquqiga ega. Xaridor ekspertizada ishtirok etishi va uning qaroriga Mirzo-Ulug‘bek tumanlararo sudida e’tiroz bildirishi mumkin. 
Agar ekspertiza natijasida tovarlarning kamchiliklari Xaridorning aybi bilan yuzaga kelganligi aniqlansa, Xaridor kompaniyaga ekspertiza xarajatlarini, shuningdek uni o'tkazish bilan bog'liq xarajatlarni hamda tovarlarni tashish va saqlash bilan bog’liq xarajatlarni qoplashi shart. 
chat-open